Politică de rambursări și returnări

Compania Ventprod SRL se bazează pe prevederile Legii nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția consumatorilor în legătură cu schimbul și returnarea bunurilor. Cu toate acestea, având o orientare clară către satisfacerea clienților, adesea ne aliniem intereselor consumatorilor, cu condiția ca produsele să fie returnate într-o stare acceptabilă și ca solicitarea să fie făcută în timp util.

 

1
În ce cazuri pot returna sau schimba un produs de calitate?
1.1 În cazul în care produsul nu a fost desigilat:
  • Ambalajul a fost păstrat în stare intactă, setul este complet, caracteristicile produsului, sigiliile și etichetele sunt intacte;
  • Bonul fiscal a fost păstrat, toate autocolantele și etichetele sunt prezente;
  • Plata a fost efectuată în numerar sau prin card bancar.

1.2 Dacă nu au trecut mai mult de 14 zile, excluzând ziua achiziției, produsul poate fi schimbat sau returnat vânzătorului, cu excepția produselor de calitate ce nu pot fi schimbate cu un produs similar.

Lista produselor ce nu pot fi schimbate pe un produs similar în termen de 14 zile:

  • Bijuteriile (bijuterii din metale prețioase cu pietre prețioase, metale prețioase cu inserții de pietre semiprețioase și sintetice, pietre prețioase fațetate);
  • Țesături și tricotaje (lenjerie de corp, lenjerie de pat, ciorapii și derivatele acestora);
  • Articole de igienă personală (periuțe de dinți, pieptene, agrafe de păr, bigudi, pensete, aparate de ras, aparate de ras electrice și alte produse similare de igienă personală);
  • Parfumerie și produse cosmetic;
  • Articole textile (bumbac, in, lână, mătase și țesături sintetice, panglici, împletituri etc.);
  • Produse de cablu (fire, cabluri);
  • Materiale de construcții si finisaje și alte bunuri vândute pe metru pătrat (linoleum, film, covoare, etc.);
  • Produse și materiale ce intră în contact direct cu alimentele, fabricate din materiale polimerice, inclusiv de unică folosință (veselă și ustensile de bucătărie, materiale de ambalare, recipiente pentru depozitarea și transportul alimentelor (cutii, sticle, butoaie);
  • Produse chimice de uz casnic, pesticide și agrochimice;
  • Mobilier de uz casnic (seturi de mobilier);
  • Autoturisme și autovehicule, remorci și agregate pentru acestea, mijloace mobile de mecanizare mică a lucrărilor agricole, ambarcațiuni de agrement și alte ambarcațiuni de uz casnic;
  • Bunuri de uz casnic complexe din punct de vedere tehnic pentru care se stabilesc perioade de garanție (aparate de uz casnic, echipamente radioelectronice, echipamente de calcul și multiplicare de uz casnic, echipamente foto și de film, aparate telefonice (staționare și mobile) și echipamente de fax, instrumente muzicale electrice, echipamente și dispozitive de uz casnic);
  • Produse pentru prevenirea și tratarea anumitor maladii la domiciliu (articole de salubritate și igienă din metal, cauciuc, textile și alte materiale, instrumente medicale, dispozitive și echipamente, produse de igienă orală, lentile pentru ochelari, articole de îngrijire a copilului, medicamente);
  • Jucăriile.
 
2
Unde pot să returnez sau să schimb un produs de calitate procurat în magazine?

Pentru a returna sau schimba un produs de calitate, clientul trebuie să se adreseze în magazinul de unde a fost procurat produsul.


Asigurați-vă că aveți la dumneavoastră următoarele lucruri:

  • Produsul propiu zis;
  • Ambalajul și accesoriile aferente;
  • Certificatul de garanție valabil;
  • Bonul fiscal.
3
În ce cazuri Service Centru poate refuza reparația produsului în baza garanției?

Service Centru este în drept să refuze reparația produsului în baza garanției în următoarele situații:

  • Încălcarea integrității sigiliilor de garanție;
  • Prezența daunelor mecanice sau a altor deteriorări cauzate de acțiuni intenționate sau neglijente ale cumpărătorului sau a terților;
  • Încălcarea regulilor de utilizare;
  • Deschiderea, repararea sau modificarea neautorizată a componentelor interne sau a schemelor produsului;
  • Modificarea, ștergerea sau deteriorarea numerelor de serie sau adreselor MAC stocate în memoria produsului și imposibilitatea de a le identifica;
  • Detectarea daunelor cauzate de obiecte străine, substanțe, lichide, insecte sau temperaturi extreme pătrunse în interiorul produsului.
 

Solicitați ofertă

Solicitați ofertă

Contacte

ventshopservice@gmail.com
str.Bucovina 27, or.Chișinău

VENTPROD SRL

Site-ul elaborat de Ideea Studio